::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 47
نویسنده پیام
sepehrbagherian
آفلاین



ارسال‌ها: 5
عضویت: 19 /7 /1400
سود بیشتر در فروش خودرو دست دوم
مسلما ترجیح برخی از مشتریان، خرید خودروهای صفر است اما در عین حال هم‌اکنون بازار دست دوم‌ها رونق بیشتری نسبت به خودروهای صفر دارد؛ چراکه بسیاری از مشتریان خودرو کارکرده را به لحاظ قیمتی مقرون به‌صرفه‌تر می‌دانند. در این میان اما خرید و فروش خودرو دست‌دوم براساس معیارهای خاصی صورت می‌گیرد که کار را برای خریدار و فروشنده مشکل می‌کند. انتخاب نوع خودرو در بازار بسیار مهم است؛ چراکه برخی از خودروها با اقبال کمی در بازار روبه‌رو بوده و افت قیمت بالایی در هنگام فروش دارند و برخی دیگر نیز همانند پول نقد بوده و به سرعت خرید و فروش می‌شوند.
مسلما ترجیح برخی از مشتریان، خرید خودروهای صفر است اما در عین حال هم‌اکنون بازار دست دوم‌ها رونق بیشتری نسبت به خودروهای صفر دارد؛ چراکه بسیاری از مشتریان خودرو کارکرده را به لحاظ قیمتی مقرون به‌صرفه‌تر می‌دانند. در این میان اما خرید و فروش خودروهای دست‌دوم براساس معیارهای خاصی صورت می‌گیرد که کار را برای خریدار و فروشنده مشکل می‌کند.
انتخاب نوع خودرو در بازار بسیار مهم است؛ چراکه برخی از خودروها با اقبال کمی در بازار روبه‌رو بوده و افت قیمت بالایی در هنگام فروش دارند و برخی دیگر نیز همانند پول نقد بوده و به سرعت خرید و فروش می‌شوند. خودروهایی که در بازار طرفداران زیادی ندارند یا از نظر ظاهری جذاب نیستند یا اینکه خودروهای پراستهلاکی هستند. به این ترتیب خودروهایی را که بازار دست‌دوم مناسبی ندارند و با افت قیمت زیادی روبه‌رو هستند می‌توان با قیمت‌های مناسب خرید که این موضوع می‌تواند تا حدودی به نفع متقاضیان این خودروها باشد، اما اگر خریدار قصد فروش خودرو را داشته باشد ‌باید زمان زیادی را صرف کند تا خودرو خود را به فروش برساند. در این بین برخی از خودروها در بازار به اصطلاح طالب زیاد دارند و خرید و فروش آنها به سرعت انجام می‌گیرد این خودروها کمترین افت قیمت را داشته و در برخی مواقع نیز به دارندگان خود سود می‌رسانند.
1- در سایت هاب حراجی های اتومبیل، طبقه بندی ها خودروهای فروخته شده توسط صاحب های آنها را جستجو کنید. به ندرت می توانید از نمایندگی یک ماشین بخرید و برای سودآوری آن را معامله کنید ، زیرا این خودروها به طور کلی با بالاترین قیمت به فروش می رسند. با این وجود افراد معمولی مجبور نیستند هزینه های زیادی به کارمندان خود پرداخت کنند و یا اجاره بهای زیادی را پرداخت می کنند و می توانند با دستمزد بسیار کمتر از مبلغی که نمایندگی فروش می دهد، ماشین دست دوم خود را می فروشند. جستجوی خود را به بهترین فروشندگان محدود کنید.
2- از سایت هایی که قیمت خودرو را به صورت آنلاین و به روز دارند استفاده کنید تا از قیمت اصلی و پایه و صفر خودرو اطلاع داشته باشید. در سایت های آنلاین، مدل، سال و شرایط خودرو را وارد می کنید و قیمت کلی آن را مشاهده می کنید.
3- همیشه ماشین را از یک موتور سرد روشن کنید. در مورد هر خودرویی که در حال کار و روشن بودن است با احتیاط رفتار کنید. برای راه اندازی یک ماشین سرد بیشترین انرژی و شتاب لازم است و شما می توانید با روشن کردن موتور سرد در همان ابتدا اگر موتور خودرو مشکل داشته باشد و بد کار کند، متوجه آن شوید و آن را احساس کنید.
چهارشنبه 28 مهر 1400 - 13:03
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !