::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 55
نویسنده پیام
tolidzoghall
آفلاین



ارسال‌ها: 11
عضویت: 11 /4 /1401
کوره های مختلف تولید زغال

تولید بهترین زغال لیمو توسط مستر زغال

مستر زغال مفتخر است که برترین خط تولید زغال لیمو در کشور باشد. زغال های این مجموعه با استفاده از بهترین شاخه های درختان لیمو و با بهره گیری از روش های نوین نوین تهیه شده است. این زغال ها با بالاتریت کیفیت و در بسته بندی هایی شکیل در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می گیرد. لازم به ذکر است ناظران کیفی ما حساسیت زیادی به استفاده از تنه ی درختان مرکبات در تولید این محصول داشته لذا در تولید این محصول از هیچ تنه درختی جز درختان مرکبات و لیمو استفاده نمی گردد.

تولید و فروش بهترین کوره های سنتی و صنعتی زغال لیمو

مستر زغال هم اکنون طراح و عرضه کننده ممتاز ترین خطوط تولید و کوره های زغال نیز هست. گفتنی است این کوره ها تمامی استاندارد های لازم را دارا بوده و از نظر کیفیت و دوام بی رقیب می باشند.

اگر شما نیز به دنبال راه اندازی خط تولید این نوع زغال با بالاترین کیفیت ممکن هستید، تولید و راه اندازی این دستگاه ها را تنها از ما بخواهید.زغال لیمو

بدون شک زغال لیمو یکی از بهترین، با کیفیت ترین و مرغوب ترین انواع زغال است. فرایند کلی این محصول از سوزاندن تنه درخت مرکبات خصوصا لیمو بدست می آید. از ویژگی های زغال لیمو سوختن آرام و یکنواخت است و غالبا در مصارف قلیانی کاربرد دارد.سایر ویژگی های زغال لیمو

گفتنی است که این نوع محصول دوام بسیاری داشته و مدت روشن بودن آن به نسبت سایر زغال ها بیشتر است. همچنین این نوع زغال بدون جرقه بوده و به نسبت سایر زغال ها گاز های سمی بسیار کمتری را از خود متساعد می کند.چطور زغال درست کنیم؟

برای درست کردن زغال شما دو روش سنتی و صنعتی پیش رو دارید. در روش سنتی به دلیل کنترل نداشتن بر روی مقدار دما و حرارت شما باید مقدار زمان زیادی را صرف به دست آوردن زغال کنید. فرایندی که باعث صرف زمان و انرژی بسیار زیاد است.

اما در روش صنعتی با استفاده از کوره و دستگاه های تولید زغال، این فرایند بسیار ساده‌تر، سریع‌تر و با بهره‌وری بیشتر شده است

انواع کوره صنعتی زغال

کوره های صنعتی زغال بر اساس نوع ساخت و عملکردشان در 3 دسته‌بندی زیر جای می‌گیرند:

دستگاه کوره زغال صنعتی تک منظوره (جداره‌ای)

کوره صنعتی زغال ساز چندمنظوره

كوره صنعتي زغال کمپیند

1. کوره صنعتی زغال کبابی جداره ای (تک منظوره)

از کوره جداره ای معمولاً جهت تولید زغال کبابی باکیفیت که قابل ارائه به بازار و رقابت دارد استفاده می‌شود. در ضمن این کوره‌ها اغلب تک منظوره هستند و شما نمی‌توانید در این کوره، زغال لیمویی با کیفیت بالا تولید کنید.

چرا کوره صنعتی زغال کبابی جداره ای برای تولید زغال لیمو مناسب نیست؟

نحوه کار کوره جداره ای به شکلی است که در بدنۀ ذغال شکستگی ایجاد می‌کند و به همین دلیل نمی‌توان در این کوره، زغال لیموی یک دست و با کیفیت تهیه کرد.

2. کوره صنعتی زغال لیمو وکبابی (چندمنظوره)

کوره صنعتی تولید زغال لیمو و کبابی چندمنظوره، از چوب‌های مرکبات، سیب، انگور، انجیر و لیمو و… استفاده می‌کند تا انواع زغال مجلسی، کبابی، ذغال مخصوص قلیان و… تولید کند. به همین دلیل برای تولیدی‌های ذغال، خرید این نوع کوره به صرفه‌تر است.

البته این نوع کوره‌ها به علت چندمنظوره بودن نسبت به کوره‌های جداره‌ای که فقط توانایی تولید ذغال کبابی را دارند، گران‌تر هستند؛ اما اگر بخواهید هر دو نوع ذغال را تولید کنید، خرید یک کوره چند منظوره کاملا به‌صرفه‌تر از خرید دو کوره جداگانه برای هر کدام از انواع ذغال‌ها خواهد بود.

بهترین کوره صنعتی زغال کدام است؟

کوره‌های زغال صنعتی لیمو و کبابی چند منظوره، چون قابلیت تولید هر دو نوع ذغال و در نتیجه سود بیشتر را دارند از محبوبیت بالاتری در بازار برخوردار هستند.

3. کوره زغال سازی صنعتی کومپیند

کوره تولید زغال به روش صنعتی کومپیند یا کومپایند برخلاف دو مورد دیگر از چوب برای تولید ذغال استفاده نمی‌کند. بلکه پس از انجام عملیات فشرده سازیِ مواد خامی مثل خاک اره، خاک زغال، پوست گردو و… زغال فشرده (چینی، بریکت) تولید می‌کند.

چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 13:51
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !