::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 144
نویسنده پیام
ava70
آفلاین



ارسال‌ها: 88
عضویت: 29 /9 /1401
درمان بواسیر[بررسی تمام روش های درمان فوری]

بواسیر یا هموروئید، وریدهای متورم و بزرگ شده ای هستند که در داخل و خارج مقعد و راست روده ایجاد می شوند. بواسیر دردناک بوده و می تواند باعث درد، خونریزی مقعدی و خارش شود. همه ما با هموروئید به دنیا می آییم، اما در ابتدا، آنها ما را آزار نمی دهند. تنها زمانی که متورم و بزرگ می شوند علائم تحریک کننده ایجاد می کنند. علائم بواسیر در مراحل اولیه اغلب با روش های خانگی بهبود می‌یابد، اما با گذشت زمان و پیشرفت بیماری، اقدامات پزشکی نیاز هست.

علائم بواسیر با بالا رفتن سن بیشتر شایع می شود و بیش از نیمی از افراد بالای 50 سال را تحت تاثیر قرار می دهد.
درمان انواع بواسیر

دو نوع بواسیر وجود دارد:

بواسیر داخلی که در قسمت تحتانی رکتوم ایجاد می شود و

بواسیر خارجی که در زیر پوست اطراف مقعد ایجاد می شود.

بواسیر خارجی دردناک تر است، زیرا پوست روی آن تحریک می شود. اگر لخته خون در داخل بواسیر خارجی ایجاد شود، درد می تواند ناگهانی و شدید باشد. ممکن است بیرون زدگی یا گوشت اضافه مقعدی هم ایجاد شود . لخته خون اگر حل شود، پوست اضافه به شکل برچسب پوستی باقی می ماند که باعث خارش یا تحریک می شود.بواسیر داخلی معمولاً بدون درد است، حتی زمانی که خونریزی می کند. برای مثال، ممکن است خون قرمز روشن را روی دستمال توالت ببینید بدون اینکه دردی حس کنید. بواسیر داخلی همچنین ممکن است پرولاپس شود یا بیرون بزند. هنگامی که بواسیر بیرون می زند، می تواند مقادیر کمی مخاط و ذرات ریز مدفوع را جمع کند که باعث تحریک و خارش می شود. پاک کردن مداوم برای کاهش خارش می تواند مشکل را بدتر کند. معرفی روش های درمان بواسیراگر به دنبال درمان و تسکین فوری درد بواسیر در خانه هستید، ما با ارائه برنامه‌های درمانی متناسب با نیازهای شما به تسکین و کاهش درد کمک می‌کنیم. بواسیر یا هموروئید می‌تواند با درد و ناراحتی زیادی همراه باشد و گاهی تحمل این درد برای افراد مبتلا سخت است. اما برای کاهش علائم و درد هموروئید چه باید کرد؟برای این منظور می‌توان از روش‌های دارویی و درمان خانگی بواسیر استفاده کرد که در مراحل اولیه بیماری گاهی موثر است. البته نمی‌توان انکار کرد که تنها راه برای تسکین علائم و درمان بواسیر، روش‌های پزشکی و جراحی ست. در جدول زیر انوع روش های درمان بواسیر (جراحی و غیر جراحی) را بررسی می کنیم:

توجه داشته باشید که اگر بعد از یک هفته درمان بواسیر با روش های خانگی، دارو و پماد، علائم بیماری بهتر نشد یا کاهش پیدا نکرد، باید برای درمان پزشکی اصولی مثل عمل بواسیر با لیزر و یا جراحی بواسیر اقدام نمایید.

چهارشنبه 30 خرداد 1403 - 14:55
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !