::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 112
نویسنده پیام
minajafari
آفلاین



ارسال‌ها: 387
عضویت: 18 /9 /1396
چگونه یک شرکت بازاریابی اینترنتی خوب را انتخاب کنیم؟
شرکت بازاریابی اینترنتی مناسب و کارکشته به هر کسب و کاری کمک می‌کند خیلی سریع جایگاه خود در دنیای مجازی را پیدا کند. از آنجایی که طراحی سایت تازه شروع کار بوده و بعد از آن باید به دنبال ترفندهای دیجیتال مارکتینگ رفت، انتخاب یک شرکت بازاریابی اینترنتی خوب و کمک گرفتن از آن اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند.

برای دست پیدا کردن به موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ فاکتورهای زیادی دخیل هستند. به عنوان نمونه باید طراحی سایت مناسبی داشته و سپس چندین عمل متفاوت را بر روی آن انجام بدهید. در ادامه خواهید توانست قدم به قدم پیشرفت کنید. امروز دیجیتال مارکتینگ و ترفندهای آن به اندازه‌ای پیچیده شده‌اند که بدون کمک گرفتن از شرکت بازاریابی اینترنتی مجبور به صرف وقت زیادی بوده و در نهایت نیز آن طور که باید به نتیجه نخواهید رسید.





انتخاب شرکت بازاریابی اینترنتی
نکته مهم اینجاست که نمی‌توان وب سایت و تدارکات الکترونیکی خود را به راحتی به دست هر شرکتی سپرد، چرا که ممکن است به خاطر نداشتن تجربه کافی ضربه های زیادی به آن وارد کنند، به طوری که علاوه بر زمان، هزینه زیادی نیز از دست بدهید. برای انتخاب یک شرکت بازاریابی اینترنتی باید چندین فاکتور را در نظر داشته باشید و در نهایت از بین مواردی که توانستند از این آزمایش ها موفق و سربلند بیرون بیایند، یکی را انتخاب کنید. در اینجا قصد داریم این موارد را با هم بررسی کنیم.

توجه داشته باشید شرکتی می‌تواند در زمینه دیجیتال مارکتینگ موفق ظاهر شود که در چند زمینه متفاوت متخصص باشد. به عنوان نمونه، شرکتی که تنها کار آن طراحی وب سایت است، نمی‌تواند ادعا داشته باشد که به عنوان یک شرکت بازاریابی اینترنتی خوب شناخته می‌شود. بازاریابی اینترنتی نیازمند داشتن دانش در چند حوزه است، حوزه‌ هایی که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

طراحی وب سایت
چه دوست داشته باشید چه نه، وب اصلی ترین سرویس اینترنت شناخته شده و بزرگترین شبکه کامپیوتری دنیا بدون وجود آن بی معنا خواهد شد. امروز نزدیک به دو میلیارد وب سایت فعال وجود دارد به این معنی که هر شرکت بزرگ و کوچکی برای خود اقدام به طراحی وب سایت کرده است. اما داشتن یک شعبه مجازی در وب به تنهایی منجر به موفقیت نخواهد شد، بلکه باید به خوبی بر روی آن فعالیت کرد. به همین دلیل از بین دو میلیارد وب سایت یاد شده، درصد بسیار زیادی هرگز دیده نشده و در گوشه قرار دارند و تا ابد خاک می‌خورند!






در دیجیتال مارکتینگ نیز همه چیز به طراحی سایت برمی‌گردد. حالا که تصمیم دارید به قصد کمک گرفتن از ظرفیت های دنیای مجازی به منظور پیشرفت کردن، اقدام به یافتن یک شرکت بازاریابی اینترنتی قدرتمند کنید، باید طراحی وب سایت خود را نیز به آن بسپارید، چرا که اکنون فاقد یک شعبه در این دنیا هستید. اگر شما در شهر و یا کشور دیگری هیچ شعبه‌ای نداشته باشید، چطور می‌توانید در آن فعالیت کنید؟ چنین چیزی درباره فعالیت در دنیای مجازی نیز صدق می‌کند.

شاید تصور کنید یک صفحه اینستاگرامی و یا کانال تلگرامی نیز می‌تواند در حکم شعبه اینترنتی‌تان باشد، اما در واقعیت، این بدترین ایده‌ای است که به ذهنتان رسیده است. کافی است کسب و کارهایی که در تلگرام، که مدت ها است مسدود شده است، را به یاد بیاورید. هر چند باید در دیجیتال مارکتینگ از همه ظرفیت های موجود به منظور بالا بردن برند خود استفاده کرد، اما سرمایه گذاری در یک بستر خارجی ممنوع است. مثال این کار، ساختن ساختمان در زمین فردی دیگر است. آیا شما مالک محض این شعبه محسوب می‌شوید؟ صاحب زمین در هر زمانی ممکن است تصمیمی به نفع خود بگیرد. پس هر چند باید از این ظرفیت ها استفاده کرد، اما نباید بنای کار مجازی خود را در بسترهای دیگر قرار داد، بلکه باید به وسیله طراحی وب سایت، ساخت اپلیکیشن و دیگر موارد، بستر خود را پایه ریزی کرد. یک شرکت بازاریابی اینترنتی به خوبی به این موارد آگاهی دارد.








پس اگر پیشتر طراحی وب سایت نکرده‌اید، در زمان یافتن یک شرکت بازاریابی اینترنتی حتما به میزان تجربه آن در این زمینه توجه کنید. اگر بنای اولیه و پی نخستین خوب نباشد، سایر فعالیت ها نیز تحت شعاع آن قرار گرفته و نتیجه مناسب بر اساس میزان تلاش به دست نخواهد آمد.

سئو سایت
هر شرکت بازاریابی اینترنتی حتی اگر خودش نیز در زمینه سئو سایت تخصص نداشته باشد به خوبی می‌داند در دنیای دیجیتال مارکتینگ، این شاخه به عنوان اصلی ترین فعالیت محسوب می‌شود، هر چند به خاطر زمان‌بر و در برخی مواقع هزینه‌بر بودن آن، بیشتر شرکت ها قید استفاده از آن را می‌زنند. امروز گوگل، بهترین بستری است که می‌توان از آن به منظور بازاریابی بهره برد، چرا که حجم بالای اطلاعات سرتاسر وب که ثانیه به ثانیه نیز به آن افزوده می‌شود سبب شده دسترسی به اطلاعات مورد نیاز کاربران بدون کمک گرفتن از بزرگترین موتور جستجوی وب غیر ممکن باشد.






پس شرکتی که در پی یافتن آن هستید باید بتواند علاوه بر این که حین طراحی سایت، فاکتورهای مورد نیاز و اصول مهم سئو را در طراحی رعایت کند، بلکه باید قادر باشد بعد از اتمام این پروژه نیز با ترفندهای مختلف رتبه شعبه الکترونیکی شما در موتور جستجوی گوگل را نیز بهبود ببخشد. به این ترتیب از کسب موفقیت مطمئن خواهید شد. همانطور که انتخاب شرکت بازاریابی اینترنتی مناسب و خوب سکوی پرشی برای شما خواهد شد، مشاوره کردن از یک شرکت فاقد تجربه کافی نیز سبب سقوطتان خواهد شد.

نمونه کارها
سرعت در دنیای آی تی سبب شده کمتر به قدمت توجه شود. به عبارت دیگر، پیشنهاد می‌کنیم به جای این که قدمت یک شرکت را به عنوان معیاری برای انتخاب شرکت بازاریابی اینترنتی خوب در نظر بگیرید، تلاش کنید نمونه پروژه های موفق را جایگزین این فاکتور کنید. به این ترتیب خواهید توانست طی مدت زمانی کوتاه توان آن مجموعه برای انجام دادن کاری که توقع دارید را ارزیابی کنید؛ آن‌ها تاکنون به چند شرکت، مشاوره دیجیتال مارکتینگ موفق داده‌اند و درصد رضایت مشتریان از آن‌ها به چه میزان است؟






اینتن مفتخر است از سال ها قبل به عنوان یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت ایران شناخته می‌شود، به طوری که کاربران، شرکت ها و کسب و کارهای نیازمند وب سایت به جای جستجوی عبارت «طراحی سایت» در موتور جستجوی گوگل، به طور مستقیم نام این شرکت را وارد می‌کنند تا به وب سایت شرکت وارد شوند. با وجود این شناخت، تخصص دیگر اینتن که به عقیده برخی قدرت شرکت در آن از طراحی نیز بیشتر است، سئو سایت تلقی می‌شود. با توجه به نمونه کارهای موفقی که این شرکت تا امروز به انجام رسانده، می‌توانید از کسب نتیجه دلخواه با سپردن پروژه خود به این شرکت خاطر جمع باشید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر با تلفن شرکت تماس بگیرید تا مشاوره های تلفنی کافی به شما ارائه شده و در صورت نیاز، یک جلسه مشاوره حضوری با شما ترتیب داده شود.







سه شنبه 30 مرداد 1397 - 14:08
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !